Reviews

Reviews

Eliane

22-03-2019

  • Service: 10
  • Prijs / kwaliteit: 10
  • Eten: 10
  • Entertainment: 10

Dag Nadia: ziehier in grote trekken het beloofde verslag. 1. Check-in Brussel-Zuid: vlotte afhandeling en ondanks vroege uur(5u15) zeer vriendelijke ontvangst,ook croissant en koffie gekregen in koffieshop. Charles de Gaulle: duidelijke richtingaanduidingen maar ellenlange files aan security,processie v. Echternach= 1 stap vooruit,2 achteruit. Air France: perfecte zetelkeuze(65 K en L) qua beenruimte maar om te slapen verre van ideaal, kunnen niet plat,charmant personeel,verzorgde maaltijden. Hotel La Quinta,Miami : gratis shuttle gestuurd,ruime kamers,zeer rustig,miezerigste ontbijt ooit en te ver van centrum. Excursie Everglades: grote teleurstelling,1 alligator gezien,wellicht dood of van plastic!,heel veel lawaai van airboats en brullende gidsen; normaal dat dieren vluchten! Toch 1 eend gezien! Hop-on,hop-offtoer Miami: zeer interessant. Dag 2 : taxi naar Fort Lauderdale,zeer vlotte check-in op Celebrity,welkomstdrink en lunch. Kajuit ruim en op het eerste gezicht zeer goed gelegen tot.......verder lezen. Maaltijden aan boord waren alle zeer goed,van alles geprobeerd,Premiumpakket werd zeer gewaardeerd. Excursies: 1. Cayman,Georgetown: goeie gids,verzorgde huizen en beplanting,banken en juwelierszaken,alleen geschikt voor shoppingverslaafden maar niet interessant. Bezoek aan rumcakefactory: proeverij was een lachertje,glaasje met 1 cm rum erin,lilliputtersmaat. Op weg van Cayman naar Carthagena: ikke zwaar zeeziek,groene appel gegeten,Gingerale gedronken,tablet geslikt(raadgevingen v.butler),geen avance.Naar het schijnt heel veel mensen ziek. Wie er gevoelig aan is zou niet hoger dan 7e mogen zijn,het 12de was dus voor mijn geval te hoog. 2.Carthagena:zeer oppervlakkige excursie,koetsen stopten meer dan 15 minuten in brandende zon om de straatverkopers ter wille te zijn. Onverstaanbare zwarte medemens als gids ( Nick Valencia ),kreeg zelfs van de Amerikanen geen fooi! 3.Aruba(Best of Aruba) : interessant,mooie natuur en stranden. Verstaan nu beter hoe de boot van Jan,Gerda en kleine Erik met zijn 12 m.lengte kon vergaan tijdens het stormenseizoen in juli. Zeer woeste zee,emotioneel moment. Herinner me de woorden v.schoonvader: ze hadden de natuur niet mogen uitdagen. 4.Curacao: Highlights en Beach Fun: verkeerd gekozen (door ons!): 1 uur rondrit,3 uur drukke beach . 5. Bonaire: volgens ons het mooiste en authentiekste van de drie en ook de meest volledige rondrit met een enthousiaste,bekwame gids. Zeer tevreden hierover. Globaal beschouwd een zeer positieve eerste cruise-ervaring,het schip had veel te bieden,er werd voortdurend aandacht geschonken aan hygiëne en onderhoud,vriendelijk personeel en interessante vergelijkende studie van de gewoonten van Amerikaanse gepensioneerden die zonder complexen hun omvangrijke buiken en boezems etaleerden. 1 spijtig detail: tegen de airco in het theater kon ik mij niet verdedigen,ondanks jas en sjaal. Terugkeer verliep wat gecompliceerder doordat we de valiezen moesten afhalen in Charles de Gaulle ,meer dan 3 uur moesten overbruggen en grote afstanden moesten afleggen met rolkar en valies. Ook dat hebben we echter overleefd : yes,we still can! Zo,dat was het Nadia. Hopelijk heb je er iets aan en zien we elkaar in de toekomst nog terug. Groetjes van Luc en mezelf en bedankt voor je inzet.

Vera Quaegebeur

05-02-2019

  • Service: 10
  • Prijs / kwaliteit: 10
  • Eten: 10
  • Entertainment: 10

Voor de eerste maal met MSC.....en wat een topper . De SPLENDIDA .Super service..lekker eten...geen wachttijden voor het ontbijt , super organisatie voor uitstappen , kortom top. Dit was mijn 10 de cruise, Costa ( nooit meer ) celebrity cruisses, was jaren geleden een top rederij , maar laatste cruise ( China en omstreken) was een flop , en ik ben echt positief voor MSC, ik heb nog maar ëën boot genoten de SPLENDIDA, Maar een super mooie en op alle gebieden een leuke en ontspannende boot ! Een aanrader !!!! Ook cruisemark heeft mijn hele vertrouwen , voor de goede voorbereiding en organisaties van de reis . Alles is feilloos verlopen. Bedankt en zeker tot de volgende maal . SUPER

Willy en David Ooms

14-01-2019

  • Service: 10
  • Prijs / kwaliteit: 10
  • Eten: 10
  • Entertainment: 10

Onze eerste cruise, enkel positieve opmerkingen betreffende de begeleiding en ondersteuning door Nadia en haar collega. De Celebrity Silhouette heeft al onze verwachtingen betreffende een cruise vakantie waargemaakt. Dromen reeds van onze volgende cruise.

Marc Bourgeois

08-01-2019

  • Service: 8
  • Prijs / kwaliteit: 8
  • Eten: 6
  • Entertainment: 8

Deze cruise was niet de kwaliteit die we gewoon zijn van Fred Olsen ( 6de keer ).

John en Marielle

27-12-2018

  • Service: 9
  • Prijs / kwaliteit: 10
  • Eten: 10
  • Entertainment: 9

MSC Meraviglia, van 8 tot en met 15 december 2018. En ook dit keer een super verzorgde cruise bij Nadia geboekt. Alles picobello in orde. Onze eerste kennismaking met de YachtClub van MSC en zeker voor herhaling vatbaar. Het is ons super goed bevallen. En wat een rust daar in de YachtClub. Het was onze tweede cruise met de Mervaviglia dit keer in de Middellandse Zee waar het publiek meestal wat luidruchtiger is. WIj konden ons telkens weer terug trekken in de oase rust die YachtClub biedt. Het eten is ons ook heel goed bevallen. Nu weer volop op zoek naar een andere cruise. Wie weet waar we nu weer uitkomen.

cruiseworlddiscovering

30-11-2018

  • Service: 7
  • Prijs / kwaliteit: 8
  • Eten: 3
  • Entertainment: 6

Via Cruisemarkt een mooie cruise geboekt met Msc Musica van Venetië naar Durban. * De contacten met Nadia voorafgaand aan de cruise ( de eigenlijke bestelling) waren super. Bij het toezenden van de documenten waren we aangenaam verrast door de uitgebreide en verzorgde documentatie die meegestuurd werd. Dit hadden we nog niet meegemaakt. Bedankt Nadia en collega's voor de goede zorgen. De cruise zelf dan : Het plezier en hoe je je cruise ervaart, maak jezelf, ongeacht of er al eens mindere dingen, minder leuke dingen gebeuren. Service een 7 : De bars en restaurants, zelfs op het pooldeck waren voorzien van zeer vriendelijke crewmembers. Fantastisch om op die manier bediend te worden. De kennis leek me net iets minder, een zelfde cocktail smaakte in elke bar anders. Op zich zeker nog geen ramp. De klantvriendelijkheid bij het leidinggevend ( staf) personeel is zeer maar dan ook zeer triestig gesteld. Heb je opmerkingen, vragen, ... ze lachen je gewoon uit waar je bij staat. ( maître 'd, guest services, guest service manager, headwaiters, chef-kok) Er zijn uitzonderingen, maar die zijn zeldzaam. Vandaar de 7. prijs/kwaliteit een 8 : Inclusief de cruiseprijs waren een drankenpakket voor drank tijdens lunch/diner en 3 excursies inbegrepen. Voor het drankenpakket hebben we nog een beetje bijgelegd om deze te upgraden naar een All-inclusive. Eén van de excursies was deze naar Petra, wat fantastisch was. Deze extra's samen met de beleving hoe de gewone werkende crew ons behandelde, tel daar dan nog de wonderschone bestemmingen zoals Seychellen, Mauritius, ... maakt dat deze cruise nog zeker waarde voor zijn centen heeft gebracht. Eten een 3 : Kwaliteit van het eten was ondermaats, dit heeft de chef zelfs nog toegegeven in een gesprek. Van afwisseling was absoluut geen sprake, 3 dagen op rij dezelfde soep tijdens diner bijvoorbeeld alleen voorzien van een andere naam. Kwaliteit van uitvoerend personeel was ook maar sus en zo : 1 dag was de vis zalig klaargemaakt, de volgende dag nog rauw en de derde dag overcooked, gewoon puree. Als je dat 1x goed kan klaarmaken, kan je dat altijd. Als je goed bent opgeleid en beschikt over de vaardigheden als kok moet dat kunnen. Kip serveren dat aan het been nog rauw is, sorry maar dat is zeer triest. Entertainment een 6 : De mensen van het team waren alle zeer joviaal en vriendelijk. De spellen waarmee ze ons moesten bezighouden, begon na een paar dagen een beetje te vervelen. Telkens opnieuw hetzelfde. Het avondentertainment was oké, maar niet meer dan dat. De productieshow was best goed, maar telkens hetzelfde, alleen in een ander jasje --> andere liederen en andere kostuums. Spijtig. De guest entertainers in het theater waren van beduidend mindere kwaliteit. Niet erg, dan ga je daar niet naar toe en drink je ene meer in de bar. Gelukkig waren de live-bands in de bar wel van uitmuntende kwaliteit. Zij wisten zeer goed de juiste sfeer te brengen. Totale rating van de cruise helt net positief. We hebben ons goed geamuseerd, ons plezier niet laten vergallen door de mindere dingen, mooie eilanden gezien die we nog nooit bezocht hadden. Veel nieuwe mensen leren kennen en leuke contacten er aan over gehouden. Mocht het entertainment net iets beter zijn, en als ze nog flink verbeteren met het eten zowel qua afwisseling als kwaliteit, dan zou dit een supercruise kunnen zijn.

John en Marielle

19-11-2018

  • Service: 10
  • Prijs / kwaliteit: 10
  • Eten: 8
  • Entertainment: 8

MSC Seaview 9-11 tot 16-11 Nadia heeft onze boeking met uitbreidingen goed gedaan en verzorgd. Dit is de 2e keer dat we via haar geboekt hebben en wederom naar volle tevredenheid. We hadden een prachtige suite, Aurea experience met jacuzzi op balkon. Het bijgeboekte dinerpakket was zijn geld zeer zeker waard. De shows waren redelijk alleen jammer dat het hoogteverschil erg klein is in het theater. Op naar onze volgende cruise met de MSC MERAVIGLIA, ook geboekt via Nadia. Review volgt te zijner tijd.

Wim en Conny

13-11-2018

  • Service: 10
  • Prijs / kwaliteit: 10
  • Eten: 10
  • Entertainment: 10

Onze 2 cruise én...de 2 keer met cruisemarkt, én zeker niet de laatste keer én vooral... cruise! De eerste met HAL Koningsdam, nu met MSC Divina in de yachtclub. De service die Nadia aan haar klanten geeft op alle vlak aangaande je geboekte cruise dat vind je volgens mij maar weinig in een ander reisbureau, wat cruises betreft. Het draaiboek die je in je handen krijgt mbt de geboekte cruise ...daar kijken ze zelfs aan de douane hun ogen aan uit...altijd leuk te horen dat ze dan zeggen, jouw reisorganisatie heeft zijn werk fantastisch gedaan...pluim voor Nadia dus, dikke mercie meid, voor alles! Wat wij vooral leuk vinden is dat Nadia perfect weet wat ze haar klanten moet aanbieden, das dan ook haar mensenkennis en haar eigen ervaringen op de schepen die dit met zich meebrengt veronderstel ik. Altijd staat ze voor haar klanten klaar, op kantoor, aan de telefoon, zelfs tot vervelens toe van de klanten hun kant uit dan, altijd blijft ze vriendelijk en behulpzaam, zelfs toen wij nu met de stakingen op Zaventem een eerste geannuleerde vlucht hadden van Brussel naar Londen, waardoor onze connectie vlucht Londen Miami dreigde gemist te worden...zelfs toen hielp Nadia krampachtig zoeken naar een oplossing, waarvoor dank! Ze stond erop dat we haar op de hoogte hielden hoe het verliep, straf toch...velen zouden zeggen , jaja geboekt is geboekt, kassa kassa en daarmee is de kous af...dat kan men zeker niet zeggen van Nadia. Ik denk dat ze zelf een hoofd als een vergiet zal gehad hebben met die staking, maar het altijd weet/probeert koel te houden in het belang van haar klanten! Waarvoor dank Nadia, de volgende cruise zal zéker weer eentje met cruisemarkt zijn, een mens is dan pas op zijn gemak als hij daar geboekt heeft volgens mij... We hebben de smaak zeker te pakken en dat allemaal dankzij NADIA! Nooit gedacht dat wij een gezonde verslaving gingen over houden door bij Cruisemarkt te boeken...en daar hoeven we gelukkig niet voor af te kicken, integendeel..de verslaving wordt langsom meer maar groter... Gelukkig maar... Dikke mercie Nadia, voor alles, je bent een krak.

Hesse-Boeren

12-11-2018

  • Service: 10
  • Prijs / kwaliteit: 10
  • Eten: 9
  • Entertainment: 10

In oktober hebben wij wederom en ditmaal voor de 2e keer dit jaar, een cruise naar "New England" met Seabourn Quest gedaan. Het schip, voor ons de 3e keer, was uitstekend qua accommodatie en service, een 9,5. Wij zouden daar veel over kunnen schrijven, toch willen het dienaangaande kort houden. Immers dit review is qua ervaring, beleving en service voor Cruisemarkt, Hier kunnen wij enkel opnieuw weer tot dezelfde conclusie komen, alles klopte en was tot in de puntjes geregeld. Een 10+.w ij kunnen dan ook niet anders dan Cruisemarkt aan iedereen aanbevelen. Gewoon TOP qua dienstverlening.

Hugo Raeymaekers

12-11-2018

  • Service: 10
  • Prijs / kwaliteit: 10
  • Eten: 8
  • Entertainment: 9

Wij namen deel aan een groepscruise met de MSC Seaview op de Middellandse zee op 27/10/2018, georganiseerd door Cruisemarkt. Nadia van Cruisemarkt had de reis tot in de puntjes voorbereid tot en met het inchecken in de luchthaven en in de cruiseterminal. Ook tijdens de cruise was Nadia aanwezig en zorgde voor een vlot verloop van de reis. Voor “Service” verdient ze zeker een 10! Voor cruise + vlucht was de prijs buitengewoon laag, zeker omdat ook het drankenpakket inbegrepen was. Daarom een 10 voor de verhouding “Prijs/Kwaliteit”. “Eten” is een kwestie van smaak maar aangezien iedereen in onze groep steeds zijn “goesting” vond betekent dit dat de kwaliteit best in orde was. Natuurlijk kan het altijd beter maar geef ik toch een dikke 8! “Entertainment” is op de MSC-schepen altijd dik in orde. Ook tijdens deze cruise zorgde het animatieteam tijdens de dag voor veel vermaak en ’s avonds was er in de bars en lounges altijd life-music van goede kwaliteit. Vooral niet te missen waren de dagelijkse professionele shows in het theater. Zeker een 9 waard. Dit was mijn 10de cruise waarvan 6 geboekt bij Cruisemarkt. Nergens vond ik betere voorwaarden en voor mijn volgende cruise ga ik weer langs bij Nadia.

Schrijf een beoordeling!

Uw ervaring is belangrijk voor ons

Deze website maakt gebruik van cookies

Deze website maakt gebruik van functionele en statistieken cookies, die nodig zijn om deze site zo goed mogelijk te laten functioneren. Hieronder kunt u aangeven welke andere soorten cookies u wilt accepteren.

Cookie-instellingen